divendres, 12 de desembre del 2008

Arbre de Nadal


M'agradaria guarnir, aquests dies, un arbre de Nadal molt especial i penjar-hi, en lloc de regals, els noms de tots els meus amics. Els de prop i els de més lluny. Els de sempre i els que tinc ara. Els que veig cada dia, i els que trobo molt de tant en tant. Aquells que sempre recordo i els que sovint oblido. Els constants i els inconstants. Els de les hores alegres i els de les hores difícils. Els que sense voler vaig ferir, i els que sense voler em varen ferir. Aquells a qui conec profundament, i aquells a qui només conec per la seva aparença. Els que em deuen alguna cosa i aquells a qui dec molt. Els amics humils i els amics "importants". Per això els anomeno a tots, a tots els amics que han passat per la meva vida. Els que rebreu aquest missatge i els que no el rebran. Un arbre d'arrels profundes, perquè els vostres noms no es puguin arrencar mai. Tant de bo que per Nadal, ens puguem retrobar per compartir els millors desitjos d'esperança, donant una mica de felicitat a aquells que ho han perdut tot.

Bon Nadal